Regulamin

REGULAMIN – Ogólne warunki

1. Rezerwacja pobytu może zostać dokonana telefonicznie, osobiście lub mailowo.
2. Gwarancją rezerwacji pobytu jest wpłata zaliczki w wysokości 30 % wartości wnioskowanego pobytu.
2. W przypadku rezygnacji z rezerwacji zaliczka nie podlega zwrotowi.
3. W przypadku skrócenie pobytu wynajmujący zobowiązany jest do zapłaty 30 % wartości za okres niewykorzystanego pobytu zgodnie z obowiązującym w tym okresie cennikiem.
4. W przypadku pobytu na 1 dobę do podanych cen doliczana jest opłata serwisowa w kwocie 15 zł/dobę do ceny pobytu obowiązująca w danym okresie.
5. Do ceny pobytu doliczana jest opłata uzdrowiskowa w wysokości 3,10 zł od osoby dorosłej za dobę lub 1,6 zł od dziecka za dobę. Opłata pobierana jest w dniu przyjazdu.
6. Wewnątrz obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
7. W obiekcie obowiązuje zakaz przebywania psów i innych zwierząt.
8. Za szkody i zniszczenia mienia w pełnej wysokości odpowiada osoba wynajmująca/dokonująca rezerwacji.
9. Dodatkowa wymiana ręczników – 25 zł/każdorazowo.
10. Dodatkowa wymiana pościeli – komplet od łóżka 25 zł.
11. Dodatkowe sprzątanie z wymianą pościeli-komplet 100 zł.
12. Doba hotelowa od godz. 15:00 do 10:00 dnia wyjazdu.